Jackpot Quest
Pagina 1 din 1
Jackpot Quest
Jucătorii plătesc o anumită sumă, şi să consilieze un număr între 1 şi 50, aceasta nu are ghinion şi jackpot-ul este crescut. Ghiceste cineva numărul, el devine tot potul.
~ORIGINAL GERMANA ~
~ORIGINAL GERMANA ~
- Spoiler:
- quest Jackpot begin
state start begin
when 20095.chat."Jackpot" begin
preis = 1000000
say_title("Jackpot")
say("Bei Servername gibt es einen Jackpot.")
say("Bei diesem wird eine zufällige Zahl")
say("generiert falls deine Zahl mit dieser")
say("Zahl übereinstimmt erhältst du den gesamten")
say("Jackpot.")
say("")
say_reward("Im Jackpot liegen derzeitig : "..game.get_event_flag("jackpotcash").." Yang ")
say_reward("Willst du dein Glück versuchen?")
say_reward("Es kostet dich "..preis.." Yang.")
local s = select("Ja","Nein")
if s == 2 then
return
end
if pc.get_money() >= preis then
pc.change_money(-preis)
game.set_event_flag("jackpotcash",game.get_event_flag("jackpotcash")+preis)
say_title("Jackpot")
say_reward("Nenne eine Zahl zwischen 1 und 50")
local zahleingabe = input()
local zahl = number(1, 50)
if zahleingabe == zahl then
say_title("Gewonnen")
say("Glückwunsch,")
say("Du hast den Jackpot geknackt")
pc.change_money(game.get_event_flag("jackpotcash"))
notice_all("Der Jackpot wurde geknackt!")
notice_all(" "..pc.get_name().." hat soeben den Jackpot in höhe von "..game.get_event_flag("jackpotcash").." Yang bekommen")
game.set_event_flag("jackpotcash", preis)
elseif zahleingabe != zahl then
say_title("Verloren")
say("Du hast die falsche Zahl eingegeben.")
say("Deine Zahl war "..zahleingabe.." und die richtige Zahl wäre: "..zahl..".")
end
elseif pc.get_money() < preis then
say_title("Yang")
say("Du hast nicht genug Yang.")
end
end
end
end
- Spoiler:
- quest Jackpot begin
state start begin
when 20095.chat."Jackpot" begin
preis = 1000000
say_title("Jackpot")
say("Pentru #NumeServer# există un jackpot.")
say("Pentru a îl câştiga trebuie să introduci")
say("un număr aleatoriu")
say("Dacă numărul este corect vei primi")
say("Jackpot.")
say("")
say_reward("Jackpot-ul este de : "..game.get_event_flag("jackpotcash").." Yang ")
say_reward("Vrei să-ţi încerci norocul?")
say_reward("Costă doar "..preis.." Yang.")
local s = select("Da","Nu")
if s == 2 then
return
end
if pc.get_money() >= preis then
pc.change_money(-preis)
game.set_event_flag("jackpotcash",game.get_event_flag("jackpotcash")+preis)
say_title("Jackpot")
say_reward("Scrie un număr între 1 şi 50.")
local zahleingabe = input()
local zahl = number(1, 50)
if zahleingabe == zahl then
say_title("Ai câştigat")
say("Felicitări,")
say("Ai câştigat JackPot-ul !")
pc.change_money(game.get_event_flag("jackpotcash"))
notice_all("Jackpot-ul a fost câştigat! ")
notice_all(" "..pc.get_name().." a câştigat Jackpot-ul în valoare de "..game.get_event_flag("jackpotcash").." Yang.")
game.set_event_flag("jackpotcash", preis)
elseif zahleingabe != zahl then
say_title("Ai pierdut")
say("Aţi introdus un număr greşit.")
say("Numărul dvs. a fost "..zahleingabe.." iar numărul câştigător era: "..zahl..".")
end
elseif pc.get_money() < preis then
say_title("Yang")
say("Nu ai suficient Yang.")
end
end
end
[GA]Al3X- Admin
-
Mesaje : 63
Multumiri : 4
Data nasterii : 30/08/1996
Data de inscriere : 28/06/2012
Localizare : BaiaMare
Joburi/Distractii : Metin2
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|